Kvalita a dostupnost informací, možnosti jejich zpracování, analýz, sdílení, využití, automatizace a aplikace rozhodovacích metod a modelování v oblasti managementu podniku
Poskytovatel: Univerzita Pardubice
Program: Studentská grantová soutěž
Období realizace: 01.01.24 - 31.12.24
Pracoviště:
Fakulta ekonomicko-správní - FES
Hlavní řešitel: Kuběnka MichalSpoluřešitelé: Svíčková Aneta | Peterková Kateřina | Šimáčková Kristýna | Snítilová Zuzana | Brodský Zdeněk | Kožená Marcela | Myšková Renáta | Kotková Stříteská Michaela | Svoboda Ondřej | Sejkora František | Zemanová Barbora | Slavíčková Jana | Makovská Markéta | Honková Irena | Mlázovský Martin | Mandysová Michaela | Dvořáková Anna | Soukupová Nikola | Frenclová Natálie | Svozilová Sára | Boháčová Anita | Kvapilová Markéta | Wasserbauer Adam | Půlpán Jakub
Popis:
Správná rozhodnutí manažera musí být podložena informacemi v dostatečné kvalitě a rozsahu, protože jsou v rozhodovacím procesu klíčovým prvkem. Znalosti, zkušenosti a úsudek manažera ovlivňují rozsah a kvalitu dat, které jsou získávány, analyzovány a využity. Požadavek na další informace znamená obvykle progresivní nárůst nákladů a klesající mezní užitek. Pro třetí milénium je typický velký objem dostupných informací, které vedou k nepřehlednosti, často i protichůdnosti a k nutnosti aplikace podpůrných analýz a metod pro jejich zpracování směrem k vytvoření závěrů použitelných v manažerském rozhodování. Řešitelé projektu si kladou za cíl analyzovat, zmapovat a vyhodnotit možnosti využití stávajících a nových informací k vytvoření závěrů pro manažerská rozhodnutí v oblasti marketingu, managementu, účetnictví a daní.
Správná rozhodnutí manažera musí být podložena informacemi v dostatečné kvalitě a rozsahu, protože jsou v rozhodovacím procesu klíčovým prvkem. Znalosti, zkušenosti a úsudek manažera ovlivňují rozsah a kvalitu dat, které jsou získávány, analyzovány a využity. Požadavek na další informace znamená obvykle progresivní nárůst nákladů a klesající mezní užitek. Pro třetí milénium je typický velký objem dostupných informací, které vedou k nepřehlednosti, často i protichůdnosti a k nutnosti aplikace podpůrných analýz a metod pro jejich zpracování směrem k vytvoření závěrů použitelných v manažerském rozhodování. Řešitelé projektu si kladou za cíl analyzovat, zmapovat a vyhodnotit možnosti využití stávajících a nových informací k vytvoření závěrů pro manažerská rozhodnutí v oblasti marketingu, managementu, účetnictví a daní.