Published: 21.04.2023
Studenti preferují při výuce výzvy, zábavu a zkušenosti od odborníků z praxe. Takovou možnost zažili studenti Fakulty ekonomicko-správní, Univerzity Pardubice v rámci předmětu Marketing. Ve svých projektech pro společnosti Vlastní cesta, s.r.o. a Vlastní poznání, s.r.o. navrhovali mladistvý vzhled jejich homepage a komunikační strategie. Studenti hledali praktický způsob, jak zjednodušit homepage, jak se na portálu lépe orientovat, navrhovali grafický vzhled a strukturu stránek. Zároveň zpracovávali kompletní analýzu webových stránek vlastnipoznani.cz nebo vlastnicesta.cz, analyzovali silné i slabé stránky a strategické směry.
Jiří Střelec ke spolupráci uvedl: „Celý projekt nebyl připravován jen jako školský projekt, ale tak, aby ti, co budou mít zájem, se mohli zapojit do vlastní realizace v praxi, protože když se objeví opravdu schopní studenti, pak je možné vytvořit tým, se kterým jejich nápady mohu rozvíjet.“
Studenti z programu Ekonomika a management se shodli, že je vždy přínosné, pokud mají možnost propojit teorii a praxi a podílet se na reálných projektech.
Kateřina Kantorová, garant předmětu Marketing hodnotní vzájemnou spolupráci: „Ráda jdu se studenty do nových příležitostí. Tentokrát jsme přemýšleli, jak profesionálům i laikům sdělit, že v českých podmínkách vyrostla jedinečná síť profesionálních mentorů. Tito mentoři díky svému různorodému zaměření (specialisté na kvalitu, procesy, komunikaci, sociologové, psychologové, HR manažer či právník) mohou najít zcela unikátní řešení mnohých problémů s nimiž se lidé v praxi nebo v osobním životě potýkají. Studenti přišli s řadou zajímavých nápadů.“
Tento týden proběhly finální prezentace nejlepších projektů. Od majitele společností Vlastní cesta, s.r.o. a Vlastní poznání, s.r.o. Ing. Jiřího Střelce získali studenti okamžitou zpětnou vazbu k předloženým projektům a také zajímavé odměny. Nejlepší nápady se již začínají realizovat v praxi a studenti z vítězných týmů mají možnost dlouhodobější spolupráce.