Spoj se, tvoř a inovuj oblast HR a firemní kultury.
Buďte součástí prvního pardubického Hackathonu – Parádní nápad, kde týmy složené ze studentů, kreativců a zástupců firem spojí své síly, aby vytvořily inovativní řešení pro oblast HR a firemní kultury. Během jednoho dne budete hledat nové přístupy například k digitální transformaci HR procesů, zlepšení zaměstnanecké spokojenosti, podpoře vzdělávání nebo rozvoji talentů. Čeká vás inspirativní prostředí doplněné o zajímavé workshopy, networkingové příležitostí
a možnost prezentovat své nápady před odbornou porotou. Nechte se inspirovat a buďte odvážní!
Nutné informace, které potřebujete znát:
- Kdy: v pátek 8. listopadu 2024
- Kde: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní, Studentská 95, 532 10 Pardubice
- Startovné: účast na akci je zdarma
- Uzávěrka registrací: úterý 5. listopadu, do 23:59
- Pravidla Hackathonu jsou ke stažení v příloze.
Jak to bude probíhat?
- 7:30 Registrace a přidělení do týmů
- 8:00 Úvodní představení pravidel a jednotlivých témat
- 9:00 Start hackathonu
- 10:30 Dopolední přednáška: Employer Branding, Michal Kosař, Česka spořitelna
- 12:00 Oběd formou rautu/bufetu
- 15:00 Odpolední přednáška: Jak se efektivně odprezentovat, Jiří Janků, Pardubický podniaktelský inkubátor P-PINK
- 17:30 Ukončení práce
- 18:00 PREZENTACE před porotou
- 19:30 Vyhlášení
- 20:00 Ukončení akce
Harmonogram je pouze orientační a může se v průběhu příprav akce měnit.
Kdo se může registrovat?
V Hackathonu budou soutěžit pořadatelem sestavené týmy. Konkrétní složení vám prozradíme v den konání akce.
Do soutěže se může přihlásit:
a) Student střední či vysoké školy
b) Kreativec z různých oblastí (marketing, design, video, hudba, fotografie atd.)
c) Zástupce firmy (personalista, markeťák, …)
Firma si definuje si výzvu/inovaci/problém v oblasti HR a firemní kultury, která je u něj aktuální. Tuto výzvu přiřadí v rámci registračního formuláře do jednoho z daných témat. Následně se přihlásí do Hackathonu ZDE . Organizátoři k firemní výzvě přiřadí nahlášené studenty z Univerzity/SŠ a kreativce, následně budou vytvořeny maximálně šestičlenné týmy.
Počet účastníků je limitován. V případě dosažení limitu budeme informovat na této stránce.
Co se bude řešit?
- Téma 1: Digitalizace HR procesů
- Téma 2: Zlepšení firemní kultury a zaměstnanecké spokojenosti
- Téma 3: Efektivní vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
- Téma 4: Zdraví a well-being zaměstnanců
- Téma 5: Inovace v náboru a talent managementu
- Téma 6: Efektivní komunikace a spolupráce v týmu a komunikace vůči klientům
- Téma 7: Employee Experience
- Téma 8: Employer Branding
- Téma 9: AI v práci - jak k ní získat pozitivní přístup a jak s ní pracovat
Detailní informace k tématům zde.
Kdo bude účastníkům k ruce, aby se v problematice neztratili?
Garanti a mentoři:
- Jakub-Marek Štěpán, Konzultant, Coach, spoluzakladatel Institutu firemní kultury
- Jaroslav Salva, Mentor & Senior Advisor with Passion for People Development, Basic Principles, s.r.o.
- Jiří Janků, Podnikatel, Ředitel Pardubického podnikatelského inkubátoru P-PINK
- Michal Kosař, Head of Employer Branding, Česká spořitelna
- Pavla Mendlová, Health Care & Well-Being Manager, Česká spořitelna
- Klára Karimaghai, Garantka laboratoře IT/VR, lektorka AI EduLab @ Sfera, Vzdělávací centrum SFÉRA
Odborná porota bude zveřejněná nejpozději v den konání akce.
Vítěz v kategorii nejlepší inovativní řešení
- Tato kategorie se zaměřuje na originalitu a inovativnost nápadu. Hodnotí se, jak projekt přináší nový přístup nebo revoluční myšlenku do oblasti HR a firemní kultury, a jakým způsobem využívá technologie, například umělou inteligenci, k řešení reálných výzev. Odborná porota bude posuzovat kreativitu, novost přístupu a potenciál projektu pro implementaci v praxi.
Vítěz v kategorii nejlepší uživatelský přínos
- Tato kategorie se zaměřuje na to, jaký reálný přínos projekt přináší pro uživatele – ať už jde o zaměstnance firmy, HR oddělení nebo zákazníky. Hodnotí se, jak snadno a efektivně lze řešení použít, jaký je jeho dopad na pracovní prostředí nebo zákaznickou zkušenost, a jak projekt přispívá k zlepšení firemní kultury. Porota bude posuzovat praktičnost, jednoduchost použití a přínos pro koncové uživatele.
Prize money bude rozděleno mezi 2 nejlepší týmy dle hodnocení odborné poroty.
Martina Floriánová
Soubory ke stažení | Size |
---|---|
temata-hackathon104304.pdf - pdf | 111 kB |
hackathonparadni104305.pdf - pdf | 633 kB |