Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Výuka GIT a podpora systému Idrisi na KGI PřF UP Olomouc
Autoři: Sedlák Pavel | Pechanec Vilém
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: 8. setkání uživatelů Idrisi
Název nakladatele: Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 76-81
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Výuka GIT a podpora systému Idrisi na KGI PřF UP Olomouc Katedra geoinformatiky garantuje bakalářské studium oboru Geografie a geoinformatika a navazující magisterské studium oboru Geografie a aplikovaná geoinformatika. Je podporována spolupráce s Katedrou geografie, Katedrou geologie a Katedrou informatiky na PřF UP v Olomouci. Pracovníci katedry zajišťují pro jiné studijní obory výuku předmětů Geografická a Tematická kartografie, DPZ, Statistika, GIS a dalších geoinformačních disciplín. Důležitou a nedílnou součástí práce katedry je rovněž vědecko výzkumná činnost. Byla zde řešena řada odborných studií a grantů, vypracováno mnoho posudků a vyžádány desítky konzultací. Kvality katedry podtrhuje i řada vydaných publikací. geoinformatika;vzdělávání;publikace
eng The education of GIT and support of Idrisi system at the Department of Geoinformatics of the Faculty of Science at Palacký University in Olomouc The Department of Geoinformatics guarantees the bachelor study programme Geography and Geoinformatics and the master study programme Geography ? Applied Geoinformatics. The Department of Geoinformatics supports a cooperation with other departments of the Faculty of Science at Palacký University in Olomouc ? the Department of Geography, Geology and Computer Science. Department members ensure a lecturing of Geographical and Thematic Cartography, Remote Sensing, Statistics, GIS and other geoinformatics disciplines for students from other study programmes. Research is an important and indivisible part of department activities. The set publications points out the qualities of the department of Geoinformatics. Geoinformatics;Education;Publications