Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Multimedia content in online advertising: insight into generation Z preferences
Rok: 2023
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI)
Název nakladatele: IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
Místo vydání: New York
Strana od-do: 191760
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Multimediální obsah v online reklamě: náhled na preference generace Z Online reklama prošla v posledních letech výraznou proměnou a neustále se rychle vyvíjí. Příspěvek přispívá k výzkumu zaměřenému na nové trendy, které je nutné sledovat pro cílový segment zákazníků. Generace Z nyní představuje 26 % celosvětové populace, takže odborníci v této oblasti by se měli zajímat o jejich potřeby a touhy. Tento článek přispívá do této oblasti tím, že nabízí tři pohledy na generaci Z, pokud jde o její vnímání online reklamy – její osobní pohled, profesní názor a vztah mezi těmito dvěma pohledy. Během hodin marketingu jsme použili experimentální prostředí se dvěma samostatnými dotazníky, jedním na začátku semestru a jedním na jeho konci.
eng Multimedia content in online advertising: insight into generation Z preferences Online advertising has undergone a significant transformation in recent years and continues to evolve rapidly. This paper contributes to the research focusing on new trends that must be followed to target customer segment. Generation Z now represents 26 % of the global population, so experts in this field should be interested in their needs and desires. This paper contributes to this field by offering three views on generation Z regarding their perception of online advertisement – their personal view, their professional opinion, and the relationship between those two views. We used an experimental setting during marketing classes with two separate questionnaires, one at the beginning of the semester and one at the end. multimedia content; online advertising; generation Z; digital marketing