Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

A conceptual framework for using marketing models for sustainable development
Autoři: Brodský Zdeněk | Enache Ioan Constantin
Rok: 2015
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Bulletin of the Transilvania University of Brasov
Strana od-do: 41-46
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Koncepční rámec používání marketingových modelů pro udržitelný rozvoj Marketingové modely jsou stále populární mezi vědeckými pracovníky i odborníky z praxe. Ve světě, kde jsou data snadněji shromažďována a analyzována poskytují marketingové modely účinnější způsob poskytování relevantních informací. Marketingové modely se tak staly důležitým nástrojem pro udržitelný rozvoj. Tato práce si klade za cíl poskytnout koncepční rámec pro další kroky k více relevantním a efektivním marketingovým modelům. marketingové modely; udržitelný rozvoj; strategický marketing
eng A conceptual framework for using marketing models for sustainable development Marketing models are becoming increasingly popular among both marketing scientist and practitioners. In a world where data is easier to collect and analyse, the marketing models can provide a more efficient way to gather relevant information. By providing means to address the future, marketing modelling can become an important tool for sustainable development. The present paper aims at providing a conceptual framework that can guide future steps to more relevant and efficient marketing models. marketing models; sustainable development; strategic marketing