Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Analysis of virtual environment benefit in e-learning
Autoři: Novák Martin | Křupka Jiří | Petr Pavel
Rok: 2013
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science
Název nakladatele: Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 105-118
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Analýza přínosů virtuálního prostředí v oblasti e-learningu Analýza virtuálního prostředí směrem ke zlepšení procesu e-learningu je uvedena v tomto článku.Virtuální prostředí vzniklo v rámci řešení projektu "Virtualizace" na Fakultě ekonomicko-správní Univerzity Pardubice. Cílem tohoto projektu bylo odstranit disproporce přístupu k licencovaného softwaru mezi skupinami studentů prezenčního a distančního studia. Výzkum byl realizován v rámci vybraných předmětů studijního programu Systémové inženýrství a informatika. Jednalo se o předměty z oblastí informatiky, aplikované informatiky, řízení a rozhodování. Byly porovnány a analyzovány výsledky studentů, zpětná vazba studentů na základě elektronického dotazníku, data z protokolů serveru. Řešení virtuálního prostředí bylo implementováno přes Microsoft Terminal Server. Vzdělávání, E-learning, vzdálený přístup, virtuální laboratoř
eng Analysis of virtual environment benefit in e-learning The analysis of the virtual environment assets towards the e-learning process improvements is mentioned in this article. The virtual environment was created within the solution of the project ?Virtualization? at the Faculty of Economics and Administration, University of Pardubice. The aim of this project was to eliminate the disproportion of free access to licensed software between groups of part-time and full-time students. The research was realized within selected subjects of the study program System Engineering and Informatics. The subjects were connected to the informatics, applied informatics, control and decision making. Student subject results, student feedback based on electronic questionnaire and data from log file of virtual server usage were compared and analysed. Based on analysis of virtualization possibilities the solution of virtual environment was implemented through Microsoft Terminal Server. Education, E-learning, Remote access, Virtual lab, Virtual private network