Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Student Behaviour and Student Satisfaction – A Marketing Approach
Autoři: Brodský Zdeněk | Enache Ioan-Constatin
Rok: 2011
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Papers of the University of Pardubice - Series D, Faculty of Economics and Administration
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 43-52
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Chování studentů a spokojenost studentů - marketingový přístup Tento článek má za cíl na základě literární rešerše chování zákazníků a spokojenosti zákazníků analyzovat chování vysokoškolských studentů a studentské spokojenosti. Za účelem dosažení tohoto cíle byl proveden průzkum na dvou univerzitách v České republice a Rumunsku. marekting;sociální marketing;vzdělávací marketing;studentská spokojenost
eng Student Behaviour and Student Satisfaction – A Marketing Approach This article aims to use the customer behaviour and customer satisfaction literature to further develop the understanding of student behaviour and student satisfaction. In order to achieve this goal a theoretical background and a survey among two universities from Czech Republic and Romania is provided. marketing;social marketing;educational marketing;student satisfaction