Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Komparace nákupních možností ve Spolkové republice Německo a České republice
Rok: 2010
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Manažerská etika. Díl 8, Inspirace pro 21. století
Název nakladatele: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání: Zlín
Strana od-do: 23-28
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Komparace nákupních možností ve Spolkové republice Německo a České republice Od listopadu 1989 již uběhlo dvacet let. Co se za toto dlouhé období změnilo? Jistě je možné zodpovědně říci, že geopolitické uspořádání starého kontinentu, rozšiřování Evropské unie a smazávání rozdílů mezi tehdejším Západem a Východem. V prvním bodech by bylo možné najít konsenzus mezi laickou a odbornou veřejností. V posledním ze jmenovaných bodů, a to stírání rozdílů, se již takový konsenzus najít nemusí. Často se uvádí především kultura maloobchodu, respektive přístup k cenám a službám v bývalé Západní a Východní Evropě. Tento text se snaží pomocí komparace nákupních možností ve Spolkové republice Německo a České republice tuto tezi hypoteticky přijmout či vyvrátit. komparace;nákupní možnosti;Spolkové republika Německo;Česká republika
eng Comparison Shopping Opportunities in the Federal Republic of Germany and the Czech Republic Since November 1989 have passed twenty years. What has changed during this long period? It is possible certainly to say with full responsibility geo-politics structure of Europe, EU enlargement and the erasure of differences between former East and West. Within the first two points would be possible to find consensus between laics and experts. Within the last of the designated points, erasuring of differences, such a consensus may not be found. They are often argued retail culture or approach to prices and services in the former Western and Eastern Europe. This text tries to compare shopping opportunities in the Federal Republic of Germany and the Czech Republic and thereby hypothetically accept or refute the thesis. comparison;shopping opportunities;the Federal Republic of Germany;the Czech Republic