Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

img_20190523_200620_132187.jpg

Published: 29.05.2019

Na začátku to měl být jen úkol pro získání zápočtu, na konci to byla hlavní cena udělana na galavečeru.

Soutěž Mladý delfín dává příležitost studentům marketingu a marketingových komunikací předložit projekt na aktuální téma. V zadání je vždy určeno téma pro zpracování komunikační strategie, které obsahuje analýzu výchozí situace, návrh komunikačních kanálů, návrh kreativního řešení, rozpočtu a harmonogramu. Letošní téma bylo "Jak úspěšně komunikovat školu, na které studuji." Všechny zaslané návrhy byly posuzovány porotou složenou z marketingových odborníků z teorie i praxe. Pro studenty Fakulty ekonomicko-správní není tato soutěž neznámá, již v minulosti se do ní zapojilo a uspělo několik studentských týmů. Letos se do soutěže přihlásilo jedenáct týmů z různých vysokých škol v ČR, z toho tři týmy byly z FES. 

Slavnostní vyhlášení vítězů soutěže proběhlo 23. května v Praze v rámci tradičního galavečeru s udílením cen Marketér roku 2018. Pro zvané studenty měl být večer zejména setkání se zajímavými manžery významných českých firem. Vyhlášení vítězů soutěže bylo značné překvapivé. Nejdříve bylo na podium k poděkování vyzváno devět týmů, mezi nimi i dva týmy z FES. Až o něco později byly přizvány další dva týmy, tým ze Zlína a tým z FES. Tyto dva týmy vyhrály hlavní cenu EX AEQUO. Vítězný tým, ve složení Anna Zahálková, Žaneta Svobodová, Kateřina Němcová (studentky 1. ročníku navazujícího studia), cenu přijaly velmi rozrušené. "Byly jsme neuvěřitelně zaskočené a nadšené zároveň." Popisuje situaci Kateřina Němcová.