Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

IDENTIFYING THE COMPETENCIES OF BUSINESS STUDENTS TO CREATE EFFECTIVE MULTIMEDIA CONTENT BY USE OF ASSOCIATION RULES
Rok: 2023
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: EDULEARN23 Proceedings
Název nakladatele: International Association of Technology, Education and Development (IATED)
Místo vydání: Madrid
Strana od-do: 2978-2986
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze VYUŽITÍ ASOCIAČNÍCH PRAVIDEL K IDENTIFIKACI KOMPETENCÍ STUDENTŮ EKONOMICKÝCH OBORŮ PRO TVORBU EFEKTIVNÍHO MULTIMEDIÁLNÍHO OBSAHU V posledních letech si online obchodování získalo oblibu a online nakupování se stalo nezbytnou součástí našich životů. V důsledku toho jsou obchodníci stále více žádáni, aby vytvářeli multimediální obsah pro elektronické obchody, aby přilákali a udrželi zákazníky. Stále se zvyšující počet e-shopů zvyšuje i nároky na jejich kvalitu a uživatelskou přívětivost. To zahrnuje použití multimediálních prvků, které zlepšují uživatelský zážitek. Cílem bylo zhodnotit specifické dovednosti, které by studenti měli mít po absolvování v oboru e-commerce průmyslu. Současná digitální generace našich studentů je známá tím, že jsou velmi technicky zdatní, velmi preferují mobilní zařízení a sociální média a rádi nakupují v e-shopech. Tyto vlastnosti a odpovídající znalosti v oblasti tvorby multimediálního obsahu jim nabízejí důležité pracovní příležitosti na trhu práce. Tento článek si klade za cíl prozkoumat, jak e-commerce podniky využívají multimediální prvky ve svých internetových obchodech, a porovnat to s předměty vyučovanými ve studijním zaměření "Multimédia ve firemním provozu". Cílem je zajistit, aby studenti získali kompetence odpovídající aktuálním potřebám odvětví při vytváření efektivního multimediálního obsahu pro e-shopy. Studie navíc navrhuje, jaké konkrétní dovednosti by studenti měli mít po absolvování, aby uspěli na poli e-commerce průmyslu. K tomu využívá studie asociační pravidla, která patří k základním technikám dolování dat. Analýzou těchto asociačních pravidel může studie identifikovat klíčové kombinace multimediálních prvků, které podniky elektronického obchodování používají k přilákání a udržení zákazníků. Výsledky tohoto výzkumu lze následně využít k úpravě obsahu studijní specializace tak, aby budoucí multimediální profesionály lépe připravila na potřeby e-commerce průmyslu. Výsledky se používají k porovnání oborové praxe s klíčovými kompetencemi, které studenti získali v jednotlivých předmětech, což umožňuje úpravu obsahu těchto předmětů. Tato práce Profesní růst; dovednosti studentů; E-commerce; Asociační pravidla; Data mining
eng IDENTIFYING THE COMPETENCIES OF BUSINESS STUDENTS TO CREATE EFFECTIVE MULTIMEDIA CONTENT BY USE OF ASSOCIATION RULES In recent years, online commerce has gained popularity and online shopping has become an essential part of our lives. Consequently, marketers are increasingly asked to create multimedia content for electronic shops in order to attract and retain customers. The ever-increasing number of e-shops also increases the demands on their quality and user-friendliness. This includes the use of multimedia elements that enhance the user experience. The aim was to evaluate the specific skills that students should have after graduation in the field of the e-commerce industry. The current digital generation of our students is known for being very tech-savvy, with a strong preference for mobile devices and social media, and they like to shop in e-shops. These characteristics and appropriate knowledge in the field of multimedia content creation offer them important employment opportunities in the labor market. This article aims to examine how e-commerce businesses use multimedia elements in their online shops and compare it with the subjects taught in the "Multimedia in Company Operations" study specialization. The objective is to ensure that students acquire competencies that align with the current industry needs in creating effective multimedia content for e-shops. In addition, the study proposes what specific skills students should have after graduation to succeed in the field of the e-commerce industry. To achieve this, the study uses association rules, which belong to the fundamental data mining techniques. By analyzing these association rules, the study can identify key combinations of multimedia elements that e-commerce businesses use to attract and retain customers. The findings of this research can then be used to adjust the content of the study specialization to better prepare future multimedia professionals for the e-commerce industry's needs. The results are used to compare industry practices with key competencies acquired by students in each subject, allowing adjus Professional growth; Student skills; E-commerce; Association rules; Data mining