Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Mezipodnikové srovnání pomocí metod strategické analýzy
Autoři: Myšková Renáta | Bučková Jana
Rok: 2018
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác
Název nakladatele: Ekonóm
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 775-785
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Mezipodnikové srovnání pomocí metod strategické analýzy Manažeři potřebují znát nejen výkonnost podniku a ekonomické výsledky společnosti, ale také potřebují informace o trhu a konkurenci pro své rozhodování. Strategické metody analýzy jsou vhodné pro získání znalostí externího prostředí, firemní prostředí a firemní zdroje. Umožňují také zhodnotit míru využití zdrojů podniku. Článek se zaměřuje na metody strategické analýzy pro interní srovnání tří vybraných společností z výrobního průmyslu. mezipodnikové srovnání; strategická analýza; finanční analýza
eng Intercompany Comparison using Strategic Analysis methods Managers need to know not only the business's performance and economic results of the company, but they also need information on the market and competition for its decision-making. Strategic analysis methods are suitable for the knowledge acquisition of external environment, corporate environment and company sources. They also allow assessing the degree of company resources utilization. The article focuses on strategic analysis methods for intercompany comparison of the three selected companies from the manufacturing industry. intercompany comparison; stategic analysis; financial analysis