Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The Innovation of Microeconomics course with a focus on the characteristics of the key descriptors to describe the attainments and skills
Rok: 2017
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Science & Society Conference Proceedings. Book 3. Vol. 3. Sociology & Healthcare
Název nakladatele: STEF92 Technology Ltd.
Místo vydání: Sofie
Strana od-do: 657-665
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Inovace předmětu Mikroekonomie I. se zaměřením na charakteristiku klíčových deskriptorů k popisu vědomostí (znalostí) a dovedností. Článek se zabývá Národním kvalifikačním rámcem terciárního vzdělávání a jeho implementací v České republice. Teoretická část článku se zabývá tzv. deskriptory. Tyto deskriptory jsou výstupy z učení a my je užíváme k popisu všeobecných schopností, znalostí a dovedností, které si student osvojí studiem daného předmětu. Praktická část článku prezentuje způsob ověření a implementaci projektu "Inovace předmětu Mikroekonomie I. se zaměřením na charakteristiku klíčových deskriptorů k popisu vědomostí (znalostí) a dovedností".Projektový záměr inovace předmětu Mikroekonomie I. reaguje na potřebu zvýšit kvalitu poskytované kvalifikace absolventů FES. Předmět je povinný, standardně je vyučován v zimním semestru, v prvním ročníku bakalářského stupně studia pro všechny studijní obory studijního programu Hospodářská politika a správa a Ekonomika a management. V rámci obou studijních programů se z předmětu konají státní závěrečné zkoušky. Náplní projektu je prostřednictvím jednotného jazyka popsat obecné způsobilosti, které si všichni studenti tohoto předmětu osvojují a přehledným, transparentním a srozumitelným způsobem charakterizovat klíčové oborové znalosti a dovednosti absolventů předmětu ve vztahu k jejich oborovému profilu. inovace;mikroekonomie;znalosti;dovednosti;profil absolventa
eng The Innovation of Microeconomics course with a focus on the characteristics of the key descriptors to describe the attainments and skills The article deals with the National Qualifications Framework tertiary education in the Czech Republic and its implementation. The theoretical part of the article deals with so-called descriptors. These descriptors are outputs from learning and we use them to describe general abilities, knowledge and skills, which students learn in given subject. The aim of the practical part of the article is to present the way of solutions and outcomes of the project „The innovation of Microeconomics course with a focus on the characteristics of the key descriptors to describe the attainments (knowledge) and skills”. This project intention responds to the need to improve the quality of qualification of graduates of Faculty of Economics and Administration of the University of Pardubice. The course is mandatory standard is taught in the winter semester, first year bachelor degree for all fields of study degree program of Economic Policy and Administration and Economics and Management. The subject is a part of state examination in both study programs. The scope of the project is through a single language to describe the general competence that all the students of this subject acquire and clear, transparent and understandable way to characterize key specialization knowledge and skills of graduates enrolled in relation to their profile specialization. innovation;microeconomics;knowledge;skills;graduate profile