Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

CSR in the Logistics Sector and Its Analyses
Autoři: Činčalová Simona
Rok: 2017
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proceedings of the 30th International Business Information Management Association Conference
Název nakladatele: International Business Information Management Association-IBIMA
Místo vydání: Norristown
Strana od-do: 548-555
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze CSR v logistickém sektoru a jeho analýza Tento článek se zabývá jedním z aktuálních otázek každé společnosti, společenská odpovědnost podniků. CSR je dobrovolná koncepce nad rámec zákonných povinností podniku, která zahrnuje hospodářskou, sociální a environmentální sféru a plní cíle zúčastněných stran. Historie CSR se datuje od počátku 50. let a skládá se ze tří pilířů - ekonomických, sociálních a environmentálních. Stejně jako v jiném odvětví, je důležité v logistickém sektoru CSR. Logistika je analyzována analýzou PESTLE a Porterovým modelem pěti konkurenčních sil. Nakonec jsou definovány trendy v oblasti sociální odpovědnosti podniků. CSR; logistika; analýza
eng CSR in the Logistics Sector and Its Analyses This paper deals with one of the topical issues of each company, corporate social responsibility. CSR is a voluntary concept beyond the statutory obligations of an enterprise that encompasses the economic, social and environmental spheres and fulfills the goals of stakeholders. The history of CSR dates back to the early 1950s and it consist of three pillars – economic, social and environmental. As in any industry, it is important in the logistics sector of CSR. Logistics is analyzed using PESTLE analysis and Porter's five competitive forces model. Finally, the trends in CSR are defined. CSR; logistics; analysis