Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Current trends of internal communications in organizations in the Czech republic
Autoři: Školudová Jana
Rok: 2016
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Hradec Economic Days 2016
Název nakladatele: Univerzita Hradec Králové
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 1088-1094
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Současné trendy interní komunikace v organizacích v České republice Interní komunikace spojuje všechny řídící funkce a jejím účelem je efektivní využití firemních zdrojů u manažera, který je k dispozici. Cílem tohoto příspěvku je identifikovat nástroje vnitřní komunikace používané v organizacích v České republice v roce 2015. Metodika práce využívá základ řízených rozhovorů. Celkové srovnání získaných dat představuje současné trendy vnitřní komunikace. Práce se snaží zdůraznit skutečnost, že v současné znalostní ekonomice je efektivní vnitřní komunikace klíčem k úspěšnému fungování společnosti. management; interní komunikace; podnikové sociální sítě
eng Current trends of internal communications in organizations in the Czech republic Internal communications brings together all management functions and its purpose is the efficient use of corporate resources at the manager available. The goal of this paper is to identify tools of internal communications used in organizations in the Czech Republic in 2015. The paper's methodology uses the basis of guided conducted interviews. An overall comparison of the data acquired presents current trends of internal communications. The paper tries to highlight the fact that, in the current knowledge economy, effective internal communication is a key to the successful functioning of the company. management; internal communications; enterprise social networks