Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Enterprise Social Networks as a supporting tool in the digital economy
Autoři: Školudová Jana | Horáková Lenka
Rok: 2017
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
Název nakladatele: SciencePark Research, Organization and Counseling
Místo vydání: Kyrenia
Strana od-do: 273-279
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Podnikové sociální sítě jako nástroj pro podporu digitální ekonomiky Digitální ekonomika odkazuje na ekonomiku, která je založena na digitálních výpočetních technologiích. Je všeobecně uznáváno, že růst digitální ekonomiky má rozsáhlý dopad na hospodářství jako celek. Společnosti se snaží reagovat na změny v digitální ekonomice a integrují řízení informačních technologií do svých podniků. Cílem tohoto příspěvku je určit přínosy podnikových sociálních sítí ve společnostech. Metodika této práce je založena na srovnávacím kvalitativním výzkumu s využitím průzkumu provedeného v České republice napříč podnikatelskými sektory. Výzkum se zaměřuje na náklady související s využíváním podnikových sociálních sítí. Výsledky ukazují možné využití moderních technologií pro efektivnější řízení podnikání. Článek se zabývá využíváním nejnovějších trendů a inovací v oblasti technologií, které pomáhají manažerům efektivně předávat vnitřní informace v rámci digitální ekonomiky. digitální ekonomika; informační technologie; podniková sociální síť
eng Enterprise Social Networks as a supporting tool in the digital economy A digital economy refers to an economy that is based on digital computing technologies. It is widely accepted that the growth of the digital economy has widespread impact on the economy as a whole. Companies have been trying to respond to the changes of the digital economy, and they have been integrating information technology management into their enterprises. The goal of this paper is to determine the benefits of Enterprise Social Networks in companies. The methodology of this paper is based on comparative qualitative research using a survey conducted in the Czech Republic across business sectors. The research focuses on costs related to the use of Enterprise Social Networks. The results indicate the possible use of modern technologies for more effective business management. The paper discusses the use of the latest trends and innovations concerning technologies to help managers effectively convey internal information within the digital economy. digital economy; information technology; enterprise social network