Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Specifika marketingu v elektronickém obchodování
Autoři: Svatošová Veronika
Rok: 2013
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Mezinárodní vědecká konference Hradecké ekonomické dny 2013 : Sborník recenzovaných příspěvků. Díl II
Název nakladatele: Gaudeamus
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 245-251
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Specifika marketingu v elektronickém obchodování Marketing se v dnešním obchodním světě stává stále důležitějším. Marketing ve všech oblastech podnikatelské činnosti nese společné znaky a pravidla chování. V některých oblastech marketing využívá specifické nástroje chování. Proto v některých oblastech musí obchodníci vybrat jiný přístup. Hlavním cíle příspěvku je zhodnotit explicitní přístup k uvedení na trh v oblasti e-commerce a definovat hlavní nástroje, které jsou specifické pro zkoumané oblasti. Ke splnění cílů byla provedena analýza dostupné literatury související s elektronickým obchodem. Dále byly uplatněny metody komparace, syntézy, abstrakce a konkretizace výzkumu. marketing; marketingové řízení; e-commerce; e-shopy; marketingové řízení v e-commerce
eng Specific of marketing in e-commerce Marketing in today's business world is becoming increasingly important. Marketing in all areas of business activities carries the common attributes and rules of conduct. In some fields, marketing recruits specific tools of behaviour. Therefore, in some areas marketers have to choose a different approach. The main objective of this paper is to evaluate the explicit approach to marketing in e-commerce and define the main tools that arespecific to the investigated area. To fulfil the objectives, there is chosen a comparative analysis of literature research and monitoring methods in e-commerce, synthesis, abstraction and concretization of the researched field. marketing; marketing management; e-commerce; e-shops; marketing; management in e-commerce