Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Affect e-commerce services the use of services offered by eGovernment?
Rok: 2015
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proceedings of the International Conference on Information and Digital Technologies 2015
Název nakladatele: IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
Místo vydání: New York
Strana od-do: 39-43
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Ovlivňují služby nabízené elektronickými obchody využívání služeb eGovernmentu? Z hlediska efektivnosti komunikace hrají návrh a implementace informačních systémů důležitou roli při specifikaci způsobu chování společnosti jako takové. Je těžké rozhodnout, co jednotlivé společnosti považují za důležité, jaké mají zkušenosti s využíváním internetu nebo službami veřejné správy. Tato studie se zaměřuje na otázku, zda používání e-commerce služeb má vliv na využívání služeb nabízených službami e-governmentu. Dalším cílem této práce je ze získaných dat dotazníkového průzkumu mezi českými podniky, se metodou shlukové analýzy pokusit identifikovat základní charakteristiky určující vztah firem k elektronickým službám typu B2B, B2C a B2G. e-Government; e-commerce; shluková analýza
eng Affect e-commerce services the use of services offered by eGovernment? The design and implementation of information systems, and from the perspective of effective communication, information technologies play an important role in specifying ways of company behaviour as such. It is hard to decide what individual companies consider to be important, what their initial knowledge about the use of the Internet is, or what experience with the public administration services they have. This study is dedicated to the question of whether using e commerce services affect the use of services offered by eGovernment. Another aim of this study is to try to identify the basic characteristics determining the relationship of companies towards electronic services B2B, B2C and B2G. e-Government; e-commerce; cluster analysis