Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Companies' Interest in Enterprise Social Networks in the Czech Republic
Autoři: Školudová Jana
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proceedings: 2nd International Scientific Forum (ISF 2014)
Název nakladatele: European Scientific Institute
Místo vydání: Kocani
Strana od-do: 80-84
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Zájem podniků o podnikové sociální sítě v České republice Rozvoj organizací v současném konkurenčním prostředí informační společnosti do značné míry závisí na schopnostech sdílet a využívat znalosti zaměstnanců na všech podnikových úrovní lépe a rychleji než konkurence. Z provedených celosvětových studií a výzkumů vyplývá poznatek, že podnikové sociální sítě mohou poskytnout řadu výhod pro moderní řízení lidských zdrojů. Zmíněné důvody vedou k potřebě primárně zjistit zájem o využívání podnikové sociální sítě v ČR. Byla provedena anketa na základě záměřného nenáhodného výběru a firemním manažerům byly položeny výzkumné otázky. Celková komparace získaných dat prezentuje dva hlavní výsledkové směry a poukazuje na začínající trend v ČR. Podnikové sociální sítě; podnik; lidský kapitál
eng Companies' Interest in Enterprise Social Networks in the Czech Republic To a degree, the development of organizations in the current competitive environment of an information society depends on the abilities to share and use employees' knowledge on all business levels better and faster than the competition. Findings from international studies and research that have been conducted show that enterprise social networks can provide a range of advantages for modern human resource management. The reasons mentioned reveal the necessity of primarily determining interest in using the enterprise social network in the Czech Republic. A poll was conducted on the basis of intentional non-random choice, and research questions were posed to company managers. An overall comparison of the data gathered indicates two main resulting tendencies and point to an incipient trend in the Czech Republic. Enterprise Social Networks; Enterprise; Human Management