Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Preparedness for mobile learning at higher education
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: DT 2014 - 10th International Conference on Digital Technologies 2014
Název nakladatele: IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
Místo vydání: New York
Strana od-do: 146-151
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Připravenost na mobilní vzdělávání na vysokých školách Cílem tohoto článku bylo zkoumání toho, jaké jsou možnosti zavádění mobilních technologií do univerzitního prostředí. Jako vhodný nástroj výzkumu bylo zvoleno dotazníkové šetření. Studenti v kurzu odpovídali na otázky zjišťující jejich vybavenost mobilními technologiemi a jejich využívání, zvídavost a postoje vůči skupinovým projektům. Dotazník rovněž obsahoval úkoly pro majitele chytrých telefonů a tabletů. Tyto praktické úlohy měly prokázat, zda jsou schopni plně využívat možností technologií a řešit díky nim dané problémy, ale také bylo cílem zjistit, zda jsou takové úlohy pro studenty zajímavější a prokáží hravost. mobilní technologie, mobilní vzdělávání, učitel, student
eng Preparedness for mobile learning at higher education The aim of the article was to explore the possibility of incorporation of mobile technology into university course environment. Quantitative approach in the form of questionnaire was selected as appropriate. Students at the course answered questions focused on their hardware and software equipment, utilization of their devices for the study, curiosity and attitudes towards collaborative project development. The questionnaire also covered practical tasks for smartphone and tablet users. These practical tasks aimed to show how the students are used to solve problems using mobile technology, but there was also a question whether by the use of mobile technologies these tasks will be more interesting for students and if they show creativity. mobile technology; mobile learning; teacher;student