Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Teaching Information Systems for Students at Business Programs: Possibilities of E-­‐Learning Environment
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: DIVAI 2014 10th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics Conference proceedings
Název nakladatele: Wolters Kluwer ČR, a. s.
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 373-382
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Výuka informačních systémů pro studenty ekonomických oborů: možnosti e-learningového prostředí Tento článek se zabývá problematikou vytváření elektronického kurzu Úvod do informačních systémů pro studenty ekonomických oborů. Hlavní myšlenkou při přípravě kurzu bylo vysvětlit důvody, proč využívat informační systémy, jak definovat požadavky na ně, a jak řídit celý proces. Vzhledem k tomu, že jsou v kurzu i studenti oboru Veřejná správa, bylo nutné zařadit i problematiku e-governmentu a geografických informačních systémů. Při hodnocení kurzu jsme si položily čtyři výzkumné otázky, které budou řešeny v tomto článku; jak studenti hodnotí tento kurz, jak budou studenti hodnotit projekty, kolik studentů si vyzkouší testy nanečisto před zkouškou, a jaký bude vztah mezi testy nanečisto a výsledkem závěrečné zkoušky. Informační systémy; e-learning; informační technologie; výuka
eng Teaching Information Systems for Students at Business Programs: Possibilities of E-­‐Learning Environment This article deals with the problems of creating electronic course Introduction to Information Systems for business students. The main idea in the preparation of the course was to explain the reasons why acquire information systems, how to define the requirements and how to manage the whole process. However, as we have in the course also students in the field of public administration, we had to include also topic of e-government and geographic information systems. Preparing the course we set four research questions that will be addressed in this article; how the students will evaluate the course, how the students will evaluate projects, how many self-tests will students pass before the exam, and what will be the relation between self-tests success and final exam success. Information systems; E-learning; Information technology; Teaching.