Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Sociální sítě – moderní nástroj podnikového managementu
Autoři: Školudová Jana | Kožená Marcela
Rok: 2014
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Nové trendy v podnikové ekonomice a managementu
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 85-94
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Sociální sítě – moderní nástroj podnikového managementu V dnešní internetové éře se úspěšné firmy přestávají spoléhat pouze na tradiční formy komunikace a firemního řízení. Uvědomují si, že nové technologie nabízejí nové možnosti. Proto se online sociální sítě, podnikové sociální sítě stávají dalším moderním nástrojem podnikového managementu. Cílem této kapitoly je podat ucelený přehled o sociálních sítí, měření jejich efektivity využívání a nástroji pro podnikové řízení. sociální sítě; nástroj; management
eng Social Networking - modern tool of corporate management In today's Internet era, successful companies cease to rely solely on traditional forms of communication and corporate governance. They realize that new technologies offer new opportunities. Therefore, online social networks, enterprise social networks become another modern tool of corporate management. The aim of this chapter is to provide a comprehensive overview of social networks, measure their effectiveness and use tools for business management. social networking; tool; management