Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Enterprise social network – a tool of knowledge management?
Autoři: Školudová Jana
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník recenzovaných příspěvků z 2. ročníku mezinárodní vědecké konference Ekonomika a řízení podniku ve 21. století
Název nakladatele: Vysoká škola báňská-Technická univerzita Ostrava
Místo vydání: Ostrava
Strana od-do: 432-439
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Podniková sociální síť – nástroj znalostního managementu? Moderní společnost v 21. století je společnost, která využívá informace a znalosti svých zaměstnanců. Informační technologie sehrávají ve znalostním managementu významnou úlohu. Orientace v problematice podnikových sociálních sítí není snadná a v současné době existuje nedostatek vědeckých výzkumů na toto témata. Cílem tohoto příspěvku je analyzovat a komparovat dosavadní provedené výzkumy/studie zaměřené na podnikové sociální sítě s aspektem znalostního managementu. Metodologie příspěvku je na základě komparativního kvalitativního výzkumu, empirického zobecnění a interpretace provedených výsledků výzkumů/studií. Dále diskutovat o problematice nalezení komplexní metodiky a nastínit představu o dalším výzkumném směřování. podniková sociální síť; znalostní management; znalostní báze; řízení lidských zdrojů
eng Enterprise social network – a tool of knowledge management? A modern company of the 21st century is a company that takes use of information and knowledge of its employees. Information technologies play an important role in the knowledge management. The orientation in the issue of enterprise social networking is not easy and there is currently a lack of scientific research on the topic. The aim of this paper is to analyze and compare the main performed researches/studies focused on corporate social networks with the aspect of the knowledge management. The methodology of this paper is based on a comparative qualitative research, empirical generalization and interpretation of made results of surveys / studies. Further the issue of finding a comprehensive methodology will be discussed and a vision for the future research direction will be outlined. enterprise social network; knowledge management; knowledge base; manage human resource