Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Enterprise Social Network – A Tool For Improving Collaboration, Performance Climate And Competitiveness Of Organizations?
Autoři: Školudová Jana
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: 10th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers 2014
Název nakladatele: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání: Zlín
Strana od-do: 370-380
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Podnikové sociální sítě - nástroj pro zlepšení spolupráce, výkonnostního klimatu a konkurenceschopnost organizací? Moderní společnost je společnost informací. Proto stále významnější roli v řízení podniků sehrávají informace a informační technologie a je patrné, že se tomuto trendu nemůžeme vyhnout. Vzhledem k tomu, že orientace v problematice podnikových sociálních sítí není snadná a v současné době zatím neexistuje velké povědomí o daném tématu, je cílem tohoto příspěvku analyzovat dosavadní provedené výzkumy/studie zaměřené na tři hlavní aspekty podnikové sociální sítě: spolupráce, výkonnostní klima a konkurenceschopnost, na základě komparativního kvantitativního výzkum, empirického zobecnění a interpretace provedených výsledků výzkumů/studií. Dále diskutovat nejen nad obavy plynoucích z implementace podnikové sociální sítě a nastínit představu o dalším výzkumném směřování. podniková sociální síť; spolupráce; výkonnost; konkurence schopnost
eng Enterprise Social Network – A Tool For Improving Collaboration, Performance Climate And Competitiveness Of Organizations? Modern society is a community of information. Therefore information and information technologies increase their share in the control of companies, and it is obvious that this trend cannot be avoided. Since it is not easy to get a clear picture of enterprise social networks, as so far no comprehensive knowledge has been accumulated in this field, the objective of this paper is to analyse the research/studies accomplished to this day focusing on three main aspects of enterprise social networks: collaboration, performance climate and competitiveness, on the basis of comparative quantitative research, empiric generalization and interpretation of the results of the research/studies executed to this day. The following discussion will deal not only with the concerns arising due to the implementation of the enterprise social network and present a scheme for the follow-up research. enterprise social network; collaboration; performance; competitiveness