Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Sociální sítě – nástroj pro podporu konkurenceschopnosti firem
Autoři: Školudová Jana
Rok: 2014
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní konference Hradecké ekonomické dny 2014, díl III.
Název nakladatele: Gaudeamus
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 270-276
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Sociální sítě – nástroj pro podporu konkurenceschopnosti firem Příspěvek se zabývá tématem využitelnosti sociálních sítí jako nástroje pro podporu konkurenceschopnosti firem. S požadovaným cílem uspět na trhu a s nárůstem konkurence současně roste i tlak na vyvíjení nových a účinnějších metod řízení. Důležitost sociálních sítí v podnikatelském životě neustále narůstá, díky rozvoji moderních technologií, nárůstu používání a sdílení multimédií. Příspěvek diskutuje o aktuálním významu sociálních sítí v podnikání a uvedené příklady včetně prezentovaných závěrů dokazují, že lze sociální sítě využívat jako nástroj pro podporou konkurenceschopnosti firem. Sociální; sítě; nástroj; pro; podporu; konkurenceschopnosti; firem
eng Social Networking - a tool to support the competitiveness of firms The paper deals with social networks as a support of companies’ competitiveness. With the aim to succeed on the market and competition rise, the pressure for developing new and more effective methods of communication is growing. The importance of social networks is still rising in due to the development of modern technologies, the increase of use and multimedia share. This paper discusses rapidly developing tool to increase the competitiveness of companies. Presented examples and conclusions show that social networks become a support element of many companies’ competitiveness. Social; Networking; tool; support; the; competitiveness; firms