Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Hodnocení spokojenosti uživatelů e-government služeb
Rok: 2013
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků z mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013
Název nakladatele: MAGNANIMITAS
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 1348-1354
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Hodnocení spokojenosti uživatelů e-government služeb V současné době existuje několik možností hodnocení elektronických služeb poskytovaných veřejnou správou. Většinou je toto hodnocení omezeno na hodnocení úrovně zralosti služeb, tj. srovnání úrovně elektronizace a interaktivity e-government služeb a nevypovídají nic o úrovni kvality jednotlivých služeb. Jednou ze složek hodnocení kvality služeb je i subjektivní hodnocení spokojenosti uživatelů. Tento článek se zabývá otázkou, zda a jak lze toto subjektivní hodnocení ovlivnit objektivními faktory. e-government; elektronické služby; hodnocení spokojenosti; veřejná správa
eng Evaluation satisfaction of e-government users There are several possibilities for evaluating electronic services provided by public administrations. Most of this evaluation is limited to assessing the level of maturity services, i.e. the comparing the level of interactivity computerization and e-government services and says nothing about the quality level of each service. One part of the evaluation of service quality is a subjective assessment of user satisfaction. This article deals with the question whether and how this can be affects subjective assessment by objective factors. e-government; e-services; user satisfaction; public administration