Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Enhancing e-commerce by website quality
Rok: 2013
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Recent Advances in Business Administration, Marketing and Economics
Název nakladatele: IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)
Místo vydání: Piscataway
Strana od-do: 40-47
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Zlepšení výkonu e-commerce pomocí kvality webových stránek Konkurence mezi jednotlivými e-commerce weby vybízí jejich poskytovatele k hledání nových způsobů, jak získat zákazníky. Kvalitní webové stránky mohou být zahrnuty mezi základní nástroje (spolu s dostupnými informacemi a kvalitou služeb), jak si zákazníky přilákat a udržet si je. V tomto článku je popsán experiment, který srovnává nový e-shop jako konkurenci již existujícího elektronického obchodu. Vzhledem k tomu, že oba e-shopy nabízí identické zboží i služby, které jsou zajišťovány výrobcem, jediný způsob, jak si mohou oba obchody konkurovat, je kvalita webové prezentace. Během vykazovaného období navíc výrobce uplatnil slevové akce, které nám umožnily zjistit vliv ceny a necenové konkurence. E-commerce, kvalita webových stránek, necenová konkurence, SEO optimalizace
eng Enhancing e-commerce by website quality Competition among e-commerce sites challenges their providers to look for new ways of customer attraction. Website quality can be included among the fundamental tools (along with the information and service quality) to attract and retain customers. In this article is described experiment covering establishment of e-shop as the competitor to producer website. New e-shop has defined terms, services are assured by producer therefore the only way how to compete is through website quality. During the reporting period producer applied discount actions, which allow us to determine the influence of the price and non-price competition. E-commerce; website quality; non-price competition; SEO optimization