Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

RELATION BETWEEN RESULTS OF ENTRANCE EXAMINATION TEST IN MATHEMATICS AND EXAMINATION IN MATHEMATIC AT UNIVERSITY
Autoři: Linda Bohdan | Kubanová Jana
Rok: 2013
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Efficiency and Responsibility in Education 2013
Název nakladatele: Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 370-373
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vztah mezi výsledky testu z matematiky u přijímací zkoušky a výsledky zkoušky z matematiky na vysoké škole Cílem studie, jejíž výsledky jsou prezentovány v tomto článku, je odpovědět na otázku, zda existuje vztah mezi výsledky přijímacích zkoušek z matematiky a výsledky zkoušky z matematiky. Víme z našich zkušeností, že matematika je ve většině ekonomických fakult rozhodujícím faktorem, který rozhodne, zda student dokončí studium nebo ne. Pokud student absolvuje přijímací zkoušku z matematiky, pravděpodobnost, že nebude úspěšný je relativně malá. To byl také důvod, proč jsme zkoumali vztah mezi počtem bodů přijímacích testů z matematiky s konečným výsledkem zkoušky z matematiky v prvním semestru bakalářského studia. Dále, jsme řešili, zda typ dokončené střední školy je ve vztahu s výsledky přijímacích zkoušek. přijímací zkoušky;zkoušky z matematiky;výsledky v matematice;vzájemné závislosti
eng RELATION BETWEEN RESULTS OF ENTRANCE EXAMINATION TEST IN MATHEMATICS AND EXAMINATION IN MATHEMATIC AT UNIVERSITY The aim of our study, results of which are presented in this paper, is to answer the question whether the results of the entrance tests in mathematics are related to the examination results in mathematics. We know from our experience that mathematics is in the most of economical faculties the decisive factor which decides whether a student finishes its study or not. If the student passes this test, the probability that he will not be successful is relatively small. This was also the reason why we investigated the relationship between the numbers of points of entrance tests in mathematics with a final result of mathematics in the first semester of undergraduate study. Further, the paper examined whether the type of completed secondary school influences the relationship between the results of admission tests and math grades. entrance examination;tests in mathematics;test results in mathematics;dependence