Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Komparace forem odměňování v network marketing organizacích
Autoři: Košnarová Zita | Novotný Josef
Rok: 2013
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2013
Název nakladatele: MAGNANIMITAS
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 106-115
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Komparace forem odměňování v network marketing organizacích Tento článek pojednává o organizacích přímého prodeje, které distribuují své výrobky a odměňují distributory na principu network marketingu. Článek srovnává odměňovací systémy dvou network marketing organizací, které působí v České republice a zabývají se výrobou a distribucí produktů ze segmentu zdraví a kosmetika. V článku jsou analyzovány jednotlivé odměňovací systémy těchto společností, definovány jednotlivé rozdíly mezi nimi a stanoveny jejich výhody a nevýhody, které mohou ve značné míře ovlivnit rozhodování potenciálních distributorů, kteří uvažují o spolupráci s network marketingovou organizací. network marketing;přímý prodej;odměňovací systém;kompenzační plán;unilevel struktura
eng Comparison of the Remuneration in Nework Marketing Organizations This paper discusses direct sales organizations that distribute their products and reward distributors on the principle of network marketing. The paper compares two reward systems in network marketing organizations, which operates in the Czech Republic and engaged in the manufacture and distribution of health and beauty products. Paper focuses on the reward systems of these companies, defined differences between them and determine their advantages and disadvantages, which can largely influence the decisions of potential distributors who are considering cooperation with network marketing organization. network marketing;direct selling;reward system;compensation plan;unilevel structure