Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Regular point cloud convertor into the quadrilateral polygonal form
Autoři: Hovad Jan
Rok: 2013
Druh publikace: software
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Konvertor rovnoměrných bodových dat do struktury pravidelných polygonových čtyřúhelníků SKRIPT pro konverzi bodového gridu do polygonové sítě Požadovaný software: Autodesk 3DS MAX, MAXXSCRIPT Vstup: interpolovaná síť bodů, GRID Výstup: polygonový čtvercový a pravidelný povrch terénu popis kódu: - načti body z textového souboru, řádek po řádku - připoj každou hodnotu do struktury souřadnic - seřaď separátně pole X a Y hodnot, tak aby je šlo v pořadí protnout (1-2-3...) - iterativně protínej spline, typu roh skrze seřazené body - aplikuj polygonový modifikátor grid, LIDAR, bodové mračno, polygon, čtvercová struktura
eng Regular point cloud convertor into the quadrilateral polygonal form Script to convert regular point structure into quadrilateral polygonal form Required software: Autodesk 3DS MAX, MAXXSCRIPT INPUT: GRID, interpolated points into regular net OUTPUT: quadrilateral polygonal terrain object code description: - load points from the file, line by line, point by point - save points into the coordinate structure - sort each array of X and Y values, to be able to intersect them in the good order by spline - iteratively intersect the points in X and Y axis by a corner spline - apply polygon modifier grid, LIDAR, point cloud, polygon, quadrilateral