Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Možnosti rozvoje elektronického obchodu
Autoři: Bílková Renáta | Dvořák Jiří
Rok: 2012
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Papers of the University of Pardubice - Series D, Faculty of Economics and Administration
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 30-41
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Možnosti rozvoje elektronického obchodu Cílem tohoto článku je analyzovat možnosti rozvoje elektronického obchodu, zejména automatizace a integrace se zaměřením na implementaci obchodních postupů a činností, tak aby byly využity dostupné možnosti elektronické komunikace v současné infrastruktuře internetu. Práce vychází zejména z analýz chování uživatelů internetu a jejich zvyklostí v on-line nakupování. E-commerce; elektronický obchod; distribuční kanály; systémová integrace; XML
eng Possibilities in advancement of e-shop The aim of this paper is analyze the possibilities in advancement of e-shop, especially possibilities of automation and integration in order to implement business procedures and operations able to use all available electronic communication and distribution channels, and in particular the internet infrastructure. The paper is based mainly on an analysis of the behavior of Internet users and their habits of online shopping. E-commerce; E-shop; Distribution channels; System integration; XML