Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Consumerism - Consequences of Ethics
Autoři: Dytrt Zdeněk | Přibyl Milan
Rok: 2012
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Global Journal of Management and Business Research
Název nakladatele: Global Journals Inc.
Místo vydání: Cambridge
Strana od-do: 143-147
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Konzum - důsledky etiky Špatný vývoj podniku a různé formy krizí jsou obvykle vysvětleny ekonomickými příčinami nebo selháním řídících osob. K překonání krizí z toho vyplývajících jsou doporučeny některé metody a finanční injekce, které ovšem nemohou s konečnou platností vyřešit problém. Za hlavní změnu vývoje je považována preventivní orientace společnosti s ohledem na etické postuláty, poskytování vzdělávání v oblasti etiky v souladu s příslušnou legislativou a dobrým příkladem veřejných osobností a kultur. Je to inovace, která vyžaduje nové postoje, adaptace obsahu (filozofie), nové strategické cíle správy vhodné pro neustále se měnící potřebu společnosti. V první řadě je důležité harmonizovat teorii řízení s dynamickým technickým vývojem. Je třeba prostřednictvím vývoje pozitivních a kreativních inovací překonat špatné řízení, které dopadá na organizaci. I přesto, že se zvyšuje pracovní úsilí, může být organizace špatně zvýšena. Vedení by se nemělo zaměřovat pouze na stále dominantní rozvoj kvantitativních hodnot bez poměrného rozvoje kvalitního obsahu. To umožňuje kontrolovaným subjektům projevit jejich chování jako zcela uzavřených systémů, i když ve skutečnosti existují pouze relativně uzavřené systémy, které nemohou existovat bez jejich okolí. řízení;etika;neetika;spotřeba;konzumní prostředí;filozofie řízení
eng Consumerism - Consequences of Ethics The consuming development of a company and various forms of crises are usually explained by economic causes or by failure of management individuals. To overcome the resulting crises there are some methods and financial injections recommended, which cannot definitively solve the problem. The main change of the development is seen as a preventive orientation of a company with respect to ethical postulates, providing of education in terms of ethics in accordance to appropriate legislation and a good example of public personalities and cultures. It is an innovation, which requires new attitudes, adaptation of content (philosophy), new strategic targets of management suitable for time - evolving needs of the company. First of all, there is an importance of harmonizing the management theory with the dynamic technical development. There is a need to develop a positive and creative innovation to overcome the consuming management, which affects the organizations. The consuming management is however, without increasing labour efforts. The management should not focus only on still dominant development of quantitative values without a proportional development of quality content. This allows the controlled subjects to manifest their behaviour as completely closed systems, when in fact there are only relatively closed systems that cannot exist without their surroundings. management;ethics;non-ethics;consumption;consuming environment;management philosophies