Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Students´ Attitudes towards Internet Advertising. Study Case: University of Pardubice.
Autoři: Radbata Anca | Kuběnka Michal
Rok: 2012
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Bulletin of the Transilvania University of Brasov
Název nakladatele: Transilvania University Press
Místo vydání: Brasov
Strana od-do: 127-134
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Přístup studentů k internetové reklamě. Případová studie: Univerzita Pardubice. Vývoj počítačových technologií změnil tradiční způsoby provádění reklamy. V současné době, mnoho společností učinilo internet nedílnou součástí svého média plánu. Obchodníci zjistili, že internet je flexibilnější a umožňuje větší kontrolu reklamních sdělení. Nicméně probíhá řada debat o současném stavu internetové reklamy při porovnání s tradiční reklamou. Mnohé výzkumy byly zaměřeny na to, kdo používá internet a jaké jsou postoje uživatelů internetu vůči internetové reklamě. Provedený výzkum popsaný v tomto článku zkoumal, jak studenti vnímají internetovou reklamu. Této studie se zúčastnilo 106 studentů z Univerzity Pardubice (Česká republika). Zkoumá jejich postoje vůči internetové reklamě a kupní vzorce chování při nákupu prostřednictvím internetu. internetová reklama;mladí spotřebitelé;on-line nákup;interaktivní média
eng Students´ Attitudes towards Internet Advertising. Study Case: University of Pardubice. The development of computer technologies has changed the traditional ways of advertising. Nowadays, many companies have made internet part of their advertising media plan. Marketers found that internet has a greater flexibility and control over the advertising materials. However, there have been a lot of debates regarding the current state of internet advertising and how it compares to traditional advertising. Many researches have been made regarding who uses the internet and what are the internet users’ attitudes towards internet advertising. This research examines how students perceive internet advertising. A sample of 106 students from University of Pardubice (Czech Republic) participated in this study. It explores their attitudes towards internet advertising, internet advertising informativeness, online purchasing patterns and their preference between internet advertising and traditional advertising. internet advertising;young consumers;online purchase;interactive media