Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

LEARNING POTENTIAL TESTS AND STUDY SUCCESS
Autoři: Kubanová Jana | Linda Bohdan
Rok: 2012
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Proceedings of the 9th International Conference Efficiency and Responsibility in Education 2012
Název nakladatele: Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 279-286
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Testy studijních předpokladů a studijní úspěšnost V příspěvku je analyzován problém vztahu mezi výsledky testu studijních předpokladů, který poskytuje soukromá společnost Scio, a studijními výsledky na univerzitě. Byla prověřována hypotéza, zda lepší výsledky v testu studijních předpokladů jsou zárukou lepších studijních výsledků na vysoké škole. K ověření předpokládyných vztahů byla použita jak korelační, tak i regresní analýza .Mezi uvedenými proměnnými nebyl zjištěna korelační závislost . Podobně i regresní koeficient měl hodnotu blízkou nule.Závislost mezi testem studijních předpokladů a studijními výsledky nebyla prokázána. test studijních předpokladů;úspěšnost ve studiu;průměrný prospěch;
eng LEARNING POTENTIAL TESTS AND STUDY SUCCESS The problem of relation between results of learning potential test provided by the private company Scio and study results at the university is analysed in this paper. The hypothesis, that the better results in learning potential test are the warranty of better study results at the university, was examined. To verify this hypothesis both correlation and regression analysis were used. The insignificant correlation was detected between mentioned variables. Similarly the regression coefficient had value close to zero. The dependence between the learning potential test and study results haven´t been demonstrated and the hypothesis showed to be quite incorrect. Learning potential tests (LPT);study success;average grade