Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Konkurenceschopnost značkových produktů v procesu globalizace
Rok: 2012
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Podniková ekonomika a manažment
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 1-7
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Konkurenceschopnost značkových produktů v procesu globalizace Dosažení a udržení konkurenční výhody je v současné globalizované ekonomice velmi obtížné. Podniky musí čelit konkurenci nejen domácích podniků, ale především nadnárodních, které využívají pro zajištění konkurenceschopnosti svých produktů globálních značek. Také na českém trhu má označování produktů stále větší význam. Marketingový výzkum v oblasti značkových potravin prokázal, že použití českých značek má podstatný význam pro zvýšení konkurenceschopnosti produktů i firem. značkový produkt;konkurenceschopnost;globalizace;spotřebitel;marketingový výzkum
eng Competitive Ability of Brand Products in the Process of Globalization Achieving and maintaining a competitive advantage in today's globalized economy is very difficult. Businesses must face not only competition from domestic firms, but also from multinationals that use global brands to ensure the competitiveness of their products. Also on the Czech market product labeling is becoming increasingly important. Marketing research in branded foods showed that the use of Czech brands is essential to increase the competitiveness of products and companies. brand product;competitive ability;globalization;consumer;marketing research