Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Etika a její role v budování vztahu se zákazníky
Autoři: Stříteská Michaela | Přibyl Milan
Rok: 2012
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Odpovědný management v podnikání a veřejné správě
Název nakladatele: GEORG - Juraj Štefún
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 72-78
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Etika a její role v budování vztahu se zákazníky Potřeba dlouhodobých vztahů se zákazníkem, které nejsou založeny jen na získání okamžitého zisku, ale na povědomí o významu reputace a dlouhodobé prosperity, je jedním z nejvýznamnějších důvodů, proč se v budoucnu chovat eticky a odpovědně. Tento text se proto zabývá problematikou etiky a odpovědnosti v managementu a podnikání, budováním dlouhodobého vztahu se zákazníkem a úlohou etiky při jeho budování. dlouhodobé vztahy;zákazníci;etika;odpovědnost;management
eng Ethics and Its Role in Building Relationships with Customers The need for long-term customer relationships that are not based on just getting immediate profit, but the awareness of the importance of reputation and long-term prosperity, is one of the most important reasons in the future to behave ethically and responsibly. This text therefore deals with the issue of ethics and accountability in management and business, building long-term relationships with customers and the role of ethics in its construction. long-term relationships;customers;ethics;accountability;management