Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Analýza MLM firem na českém trhu
Autoři: Košnarová Zita
Rok: 2012
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: QUAERE 2012
Název nakladatele: MAGNANIMITAS
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 201-210
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Analýza MLM firem na českém trhu Práce se zabývá společnostmi fungujícími na základě osobního prodeje a multilevel marketingu. Představen je MLM systém a jeho fungování, historie a princip, ze kterého vychází. Zmíněny jsou také nejrůznější asociace, které s tímto oborem souvisejí. Hlavním cílem je pak analýza firem fungujících na principu multilevel marketingu v České republice. Práce se pak především změřuje na analýzu počtu firem a různých oborů, ve kterých tyto společnosti působí. Výsledkem analýzy je pak zjištění počtu MLM firem na českém trhu. Kromě toho je také provedena analýza oblastí činnosti, ve kterých MLM společnosti podnikají. přímý prodej;multilevel marketing;MLM organizace
eng Analysis of MLM Companies on the Czech Market This work deals with companies operating on the basis of personal selling and multilevel marketing. MLM system and its functioning, history and principle, from which it is based is introduced. Various associations that are related to this field are also mentioned. The main goal is the analysis of companies operating on the principle of multilevel marketing in the Czech Republic. The work primarily aim to analyze the number of firms and the various fields in which these companies operate. The result of the analysis is to determine the number of MLM companies on the Czech market. It is also an analysis of the areas of activity in which MLM companies operate. direct selling;multilevel marketing;MLM companies