Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The Comparison of the Publication of Reports on Corporate Social Responsibility in the Area of Telecommunications Services
Autoři: Johnová Ivana
Rok: 2011
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Papers of the University of Pardubice - Series D, Faculty of Economics and Administration
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 78-89
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Komparace zveřejňování zpráv o sociální odpovědnosti v oblasti poskytování telekomunikačních služeb Tento článek se zabývá hodnocením informací o sociální odpovědnosti podniků v oblasti poskytování telekomunikačních služeb. Hodnocení je prováděno na základě informací uvedených na webových stránkách nebo z výročních zpráv. Hodnoceny byly tři české podniky (Vodafone, Telefónica O2 a T-Mobile). Na základě poskytnutých informací byly vytvořeny oblasti, které byly následně hodnoceny dle kvality poskytnutých informací. V závěrečném hodnocení je navíc uvedena oblast, která představuje komplexnost, srozumitelnost a přístupnost těchto zpráv. Kromě toho jsou tyto poskytovatelé srovnány se zahraniční společností Orange, která vykazuje vysokou kvalitu v oblasti společenské odpovědnosti. Hodnocení je provedeno na stupnici od 1 do 5 bodů, 5 bodů je nejvyšší hodnocení a 1 nejnižší hodnocení. Každá oblast je hodnocena a body se pak sčítají celkem za každou společnost. Společnost, která dosáhne nejvíce bodů, má nejlepší úroveň zveřejňování zpráv o společenské odpovědnosti. Cílem je zjistit, jaká je úroveň zveřejňování zpráv o společenské odpovědnosti v oblasti poskytování telekomunikačních služeb. sociální odpovědnost;Vodafone CZ;Telefónica O2;T-Mobile;Orange;kvalita zpráv o CSR
eng The Comparison of the Publication of Reports on Corporate Social Responsibility in the Area of Telecommunications Services This article deals with the social responsibility of companies providing telecommunications services. An assessment is made of quality of these reports in selected areas based on staging of corporate responsibility reports of three Czech telecommunications providers (Vodafone, Telefónica O2 and T – Mobile). These areas were selected on the basis of individual reports and structures for better comparisons were consolidated into seven areas that are scoring. In the final evaluation is then still an area that represents the overall complexity, clarity and accessibility of public reports. In addition, these providers are compared with a foreign company Orange, which has a high quality in the area of corporate social responsibility. Evaluation is done on a scale from 1 to 5 points, 5 points are the highest rating and 1 the lowest one. Each area is evaluated and points are then summed total for each company. The company, which reaches the most points, has the best level of disclosure reports on social responsibility. The aim is to determine what the level of disclosure reports on corporate responsibility in the provision of telecommunications services and what is the availability of these public reports. Corporate Social Responsibility;Vodafone CZ;Telefónica 02;T – Mobile;Orange;quality of reports on CSR