Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Webová měření jako nástroj managementu pro vyhodnocení úspěšnosti webové prezentace
Autoři: Filipová Jana | Michálek Karel
Rok: 2010
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: IMEA 2010
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 1-7
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Webová měření jako nástroj managementu pro vyhodnocení úspěšnosti webové prezentace Článek pojednává o využití Google Analytics pro webová měření. První část článku představuje Google Analytics jako manažerský nástroj s jeho funkcemi a možnostmi. Ve druhé části je model využit pro webovou prezentaci ZOO Dvůr Králové. Webová měření;management;Google Analytics;webová prezentace;ROI
eng Web metrics as a manager tool for evaluation of web prezentation success This paper deals with the usage of the Google Analytics evaluation metrics for web presentation. The first part of the paper presents Google Analytics as a manager tool, explains its primary function, and clarifies the basic web metrics offered. In addition, the paper deals with the model case of website ZOO Dvůr Králové and uses Google Analytics to evaluate the success of website www.zoodvurkralove.cz. Web metrics;management;Google Analytics;web presentation;ROI