Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Atributy bakalářské práce pro obor Obchod a marketing
Autoři: Pilný Jaroslav | Barták Miroslav
Rok: 2010
Druh publikace: ostatní - skripta, učebnice
Název nakladatele: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání: Ústí nad Labem
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Atributy bakalářské práce pro obor Obchod a marketing Publikace seznamuje zájemce s hlavními činnostmi, které jsou spojeny se zpracováváním bakalářské práce. Jde zejména o výběr tématu, zpracování potřebné literatury, seznámení s hlavními metodami odborné a vědecké práce, sestavení vhodné metodiky pro konkrétní téma, způsob prezentace dílčích výsledků, analýza celkových výsledků a sestavení konečného souhrnu výsledků bakalářské práce četně jejich prezentace v rámci státní bakalářské zkoušky. bakalářská práce;diplomová práce;metody vědecké práce