Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Analýza úrovně elektronického obchodování v Pardubickém regionu
Autoři: Svatošová Veronika | Vaculík Josef
Rok: 2011
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Bílá místa teorie a černé díry reforem ve veřejném sektoru III
Název nakladatele: Tribun EU
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 213-231
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Analýza úrovně elektronického obchodování v Pardubickém regionu Internetový marketing a elektronické obchodování je vědní disciplína, která je spojena zejména s rozvojem společnosti 21. století. Existuje řada zdrojů zabývajících se touto problematikou, žádná z nich však nenabízí komplexní pohled na zkoumaný fenomén a doporučující stanoviska pro firmy realizují své podnikatelské aktivity na internetu. Cílem příspěvku je v rámci uskutečněného dotazníkového šetření, provedeného mezi vybranými firmami z Pardubického regionu, zjistit a analyzovat úroveň a možnosti inovačního potenciálu elektronického obchodování a využití nástrojů internetového marketingu ve zvoleném regionu. dotazníkové šetření;elektronické obchodování;internetový marketing;moderní trendy marketingu;pardubický region
eng The Level of Electronic Business in the Pardubice region Internet marketing and e-commerce is a scientific discipline that is mainly associated with the development in the 21st century. There are many sources dealing with this issue, none of them offer a comprehensive look at the phenomenon researched and the advisory opinion for the companies realizing their business activities on the Internet. The aim of this paper is to identify and analyze the level of potential and possibilities for innovative use of e-commerce and internet marketing tools in the selected region, within the survey, conducted among selected companies from the Pardubice region. electronic business;Internet;marketing;interview survey;modern trends of marketing;Pardubice region