Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketingová komunikace Univerzity Pardubice se zaměřením na uchazeče Fakulty ekonomicko-správní
Autoři: Vaculík Josef | Kerlesová Vladislava
Rok: 2010
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Bílá místa teorie a černé díry reforem ve veřejném sektoru II
Název nakladatele: Tribun EU
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 1-11
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketingová komunikace Univerzity Pardubice se zaměřením na uchazeče Fakulty ekonomicko-správní Tento příspěvek je zaměřen na marketingovou komunikaci veřejného sektoru, konkrétně marketingovou komunikaci Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice. Obsahem příspěvku je popis jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které Fakulta ekonomicko-správní využívá ve vztahu ke svým uchazečům o studium. marketingová komunikace;Fakulta ekonomicko-správní;public relations;uchazeč o studium;reklama;osobní komunikace
eng Marketing Communication of the University of Pardubice Focusing on the Applicants for the Study at the Faculty of Economics and Administration This paper focuses on promotion of the public sector, particularly marketing communications of the Faculty of Economics and Administration, University of Pardubice. The paper is a description of marketing communication tools, which the Faculty of Economics and Administration uses in relation to their candidates for studies. marketing communication;Faculty of Economics and Administration;public relations;applicant;promotion;advertising;personal communication