Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Minimalizace rizik v zavádění inovací produktů
Autoři: Vaculík Josef | Novotný Josef
Rok: 2010
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Nové trendy v marketingovej komunikácii 2009: zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie
Název nakladatele: Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání: Trnava
Strana od-do: 374-385
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Minimalizace rizik v zavádění inovací produktů Tento článek je zaměřen na řízení produktového mixu ve fázi inovace. Jeho smyslem je objasnit problémy při zpracování pre-vzdělávací inovace. Důraz je kladen na studie, které zefektivní inovační proces a sníží riziko neúspěchu inovace. Na závěr článek hodnotí přínosy navrhovaného postupu. Zpracování vychází nejen ze zkušeností autora, který prováděl výzkum v této oblasti, ale také ze zkušeností jiných autorů, které jsou uvedeny na konci článku. analýza trhu;poptávka;analýza citlivosti;inovace výrobků;stimulace inovací;řízení projektů;studie proveditelnosti
eng Minimizing Risks at Product Innovation Implementation The article is focused on management of product mix in the stage of innovation. The mission of the article is to explain the problems in the processing of pre-training innovation. The accent is placed on studies to streamline innovation process and reduce the risk of innovation failure. In conclusion, the article assesses the benefits of the proposed procedure. The processing is based not only on the experience of the author who conducted research in this area, but also on the experience of other authors, who are listed at the end of the article. market analysis;demand;sensitivity analysis;product innovation;innovation stimulation;project management;feasibility study