Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Corporate Social Responsibility nebo pouze Public Relations a institucionální reklama?
Autoři: Kuběnka Michal
Rok: 2010
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: IMEA 2010
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 1-5
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Corporate Social Responsibility nebo pouze Public Relations a institucionální reklama? Na trzích roste poptávka po kvalitních výrobcích a službách. Ale v určitých zákaznických segmentech roste také poptávka po naplňování společenské odpovědnosti producentů. Článek se zamýšlí nad prezentací společnosti v návaznosti na využití právě těchto zákaznických preferencí. Tento článek pojednává o společenské odpovědnosti podniku a úrovni jejího naplňování. Corporate Social Responsibility;Public Relations;propagace;ISO 26000
eng Corporate Social Responsibility or Only Public Relations and Institutional Advertising? There is emerging not only the demand for high quality products and services at the market. Better there is demanded social responsibility of the producer in certain customer segments. This article is thinking about company presentation in order to use these customer preferences. This article deals with Corporate Social Responsibility and the level of its fulfilling. Corporate Social Responsibility;Public Relations;promotion;ISO 26000