Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Metodická typologie nástrojů marketingové komunikace využívaných ve firemní sféře
Autoři: Kerlesová Vladislava
Rok: 2010
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků ze III. Mezinárodní vědecké konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků
Název nakladatele: Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání: Opava
Strana od-do: 307-316
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Metodická typologie nástrojů marketingové komunikace využívaných ve firemní sféře Článek se zabývá metodickou typologií jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které dnes firmy využívají k prezentaci svých výrobků, firmy či k vytvoření pozitivního povědomí o firmě jako takové. Pro možnost ověření aplikovatelnosti těchto nástrojů v praxi uvádí autorka nástroje zmíněné v odborné literatuře v období let 1994 – 2009. Firmy často využívají mix nástrojů marketingové komunikace, jejichž kombinace musí být do detailu propracovaná, aby harmonizovala s celkovým marketingovým konceptem firmy. marketingová komunikace;reklama;podpora prodeje;osobní prodej;přímý marketing;vztahy s veřejností;metodika;typologie
eng Methodical Typology of the Marketing Communicatin Tools Used by Private Sector The article deals with the methodical typology of particular marketing communication tools that are nowadays used by firms for the presentation of their products, their firm or for creating a positive awareness of the firm in itself. To obtain the opportunity to verify the applicability of these tools in practice, the author presents the tools mentioned in the professional literature in the period 1994-2009. Firms often use the mix of marketing communication tools, whose combination must be elaborated into detail to harmonize with the whole marketing concept of the firm. marketing communication;advertising;sales promotion;personal selling;direct marketing;public relations;methodics;typology