Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The Results of Case Study of the Implementation of Marketing Communication Tools in the Environmental Protection
Autoři: Kerlesová Vladislava
Rok: 2010
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Papers of the University of Pardubice - Series D, Faculty of Economics and Administration
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 97-107
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vliv marketingu na ochranu životního prostředí Marketing je důležitým nástrojem k informování široké veřejnosti, jehož posláním je poskytování vzdělání v otázkách nutnosti ochrany životního prostředí a udržitelného rozvoje. Cílem tohoto příspěvku je prezentace výsledků případové studie praktické aplikace marketingu v oblasti ochrany životního prostředí. Ke zjištění dat je použita kvantitativní analýza regionálního tisku, na jejímž základě lze provést vyhodnocení efektivity působení marketingu. ekologie;komunikace;marketing;životní prostředí
eng The Results of Case Study of the Implementation of Marketing Communication Tools in the Environmental Protection Marketing is an important tool for informing the general public. Its mission is to provide education in the questions of environment protection necessity and sustainable development. The aim of this article is to present the results of case study about practical marketing application in the field of environmental protection. There is used a quantitative analysis of the regional press for finding out the data. ecology;communication;marketing;environment