Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketing a kvantifikace
Autoři: Horčička Aleš | Roudný Radim
Rok: 2010
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Nové trendy v marketingovej komunikácii
Název nakladatele: Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání: Trnava
Strana od-do: 1-6
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketing a kvantifikace Pojednání obsahuje poznámky k některým problémům kvantifikace v marketingu. Pozornost je věnována sběru informací a subjektivnímu hodnocení. Dále jsou diskutovány problémy hodnocení variability, řídkých stupnic a hodnocení více kritérií. informace;hodnocení;kritéria;marketing;stupnice;variabilita
eng Marketing and Quantification The article contains some comments to selected problems of quantification in marketing. The attention is paid to information collection and their assessment. Furthermore, the problems of variability decision, sparse scales and multicriteria evaluation are discussed in the text. information;evaluation;criteria;marketing;scale;variability