Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Klasifikace procesních změn v podmínkách diverzifikovaných kompetencí
Autoři: Šimonová Stanislava | Svobodová Kateřina
Rok: 2010
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Papers of the University of Pardubice - Series D, Faculty of Economics and Administration
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 297-306
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Klasifikace procesních změn v podmínkách diverzifikovaných kompetencí Řízení firemních procesů je nezbytné pro dlouhodobé udržení firmy na trhu. Hledání rezerv a podnětů k neustálému zlepšování procesu je základním pilířem jeho řízení. Vlastník procesu je zodpovědný za kvalitu výstupu a efektivní výkon procesu, je kompetentní k řízení procesu, sleduje a vyhodnocuje plnění procesu, řeší problémy a je zodpovědný za systematické zlepšování procesů. Pokud je však proces v odpovědnosti mateřské společnosti (u nadnárodní společnosti), nebo pokud proces je v odpovědností třetích stran (externě zajišťované činnosti), pak zlepšení procesu musí být prováděno s ohledem na diverzifikované kompetence zainteresovaných subjektů. zlepšování procesů; diverzifikace kompetencí; modelování procesních změn
eng Classification of process changes in the conditions of diversified competencies Process management is a necessary form of long-term maintenance of the company on the market. Searching of reserves in the process and finding elements to continuous process improvement is the cornerstone of process management. Process owner is responsible for the quality of output and the efficient performance of the process, thus he or she has the power to manage the process, monitors and evaluates the performance of the process, solves problems and is responsible for systematic process improvement. But if the process is the responsibility of the parent company (for transnational companies), or the process is the responsibility of third parties (for outsourced activities), then the process improvement is loaded with diversified competencies of stakeholders. process improvement; diversified competencies; process modeling