Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketingový průzkum zájmu o produkty poskytovatelů služeb v oblasti cestovního ruchu
Autoři: Semerák Pavel | Kubanová Jana
Rok: 2007
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Forum Statisticum Slovacum
Název nakladatele: Slovenská štatistická a demografická spoločnosť
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 142-146
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketingový průzkum zájmu o produkty poskytovatelů služeb v oblasti cestovního ruchu Článek se zabývá otázkou marketingových strategií v oblasti turismu. Je věnován pilotní studii zájmů zákazníků o produkty cestovních kanceláří. Důraz je kladen na metodologii sestavení dotazníku a předvýzkumu. marketingový výzkum;dotazník;předvýzkum
eng Marketing research in the field of tourism This paper deals with the problem of marketing strategy in the field of tourism. The basic steps of the investigation are described as pilot study and advance research. The methodology of questionary formation and strategy of inquiry is analysed. marketing strategy;pilot study;questionary formation