Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketingové řízení v podmínkách udržitelného rozvoje
Rok: 2007
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Papers of the University of Pardubice - Series D, Faculty of Economics and Administration
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 91-97
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketingové řízení v podmínkách udržitelného rozvoje Environmentální přístup v marketingu může vést ke zvýšení počtu zákazníků, kteří mají zájem o nabízené produkty. Aplikace optimální marketingové strategie je velmi důležitou podmínkou úspěchu; obsahuje misi, klíčové faktory, cíle a formulaci strategické koncepce. Environmentální strategie je částí podnikové strategie implementované prostřednictvím marketingových nástrojů a technik. strategie;udržitelný rozvoj;strategické cíle;načasování strategie
eng Marketing Administration in the Conditions of the Suistainable Development Environmental access in marketing can lead to increasing of run of customers on the offered products to sale. However the application of optimal marketing strategy is very important condition to success, it appoints mission, key factors, objectives and the formulation of strategic conception. Environmental strategy is as part of the company's strategy implement by means of marketing tools and techniques. strategy;sustainable development;strategic objectives;timing of strategy